Branislav Kerac je rođen 1952. godine u Novom Sadu, glavnom gradu Vojvodine. Zaljubljen u strip od svoje pete godine, Kerac je više vremena provodio s papirom i olovkom nego sa loptom. U školskim sveskama (koje i danas čuva) nalaze se radovi po formi bliski stripu ali još uvek daleko od nivoa koji bi bio prikladan za objavljivanje.
Kerac se držao podalje od izdavača sve do 1975. godine kada je u ‘Zlatnom klikeru‘ objavio svoj prvi ”pravi ozbiljni” strip Poručnik Tara. U suradnji sa Dečjim novinama, lansirao je strip Kobra 1978. godine i doprinjeo svojevrsnom kultnom statusu magazina Yu strip.
Plodnu suradnju sa scenaristom Svetozarem Obradovićem i urednikom Sibinom Slavkovićem nastavlja premijerom balkanske superheroine Cat Claw 1981. godine. Iste godine se zapošljava u Dnevniku i formira tim crtača angažiranih na licenciranom stripu Veliki Blek.
U stilu nogometnih transfera, Marketprint ”preotima” Kerca da bi započeo sa serijom stripova o Tarzanu. I pored radnih obaveza, Kerac je održavao oba svoja autorska serijala, Kobru i Cat Claw, koji su postigli zavidan uspeh u Skandinaviji.
Tijekom radnih odmora, na njegovom crtaćem stolu je nastalo dosta nezavisnih stripova raznih žanrova. Osim tzv. Priča o ljudskim slabostima (Nema kraja, Ubedljivo nepobedivi, Per Aspera ad Astra), zapažena je bila i serija westerna, no iz tog vremena je svakako najupečatljiviji bio Billy The Pljuc – rezultat ukrštanja Clinta Eastwooda sa Hogarom i Gastonom.
Svoju popularnost Kerac duguje prije svega svom konstantnom radu na serijalima. Dok su se drugi autori ulagivali trendovima i stilovima, Kerac je uporno gurao svoj mainstream i stekao veliki broj fanova. Njegovi crteži su dostizali sve zavidniji zanatski nivo.
Tijekom ratnih godina, Kerac se orijentirao na strane izdavače. Kako se kriza na Balkanu produbljivala (naročito ona ekonomska poslije rata), Kerac je sve više prihvatao nestripovske i bolje plaćene poslove dizajnera i ilustratora i zapostavljao strip. Međutim to se sve mijenja susretom između Morena Buratinnija i Kerca na festivalu stripa u Makarskoj (Mafest) te nedugo poslije ulazi u Zagorov staff crtajuči priču u boji naziva Prošlost Jimija Gitare.
Trenutno radi na Zagorovoj priči koja će izaći u redovnoj seriji. Bitno je napomenuti da je Kerac također autor svih dosada objavljenih naslovnica stripa Magični Vjetar za američko tržište koji izlazi u Izdavačkoj kući Epicenter Comics.